מכבי ת"א תארח את ק"ש, ב"ש נגד מכבי חיפה בשני

עכו ונתניה יפתחו את השבת, הפועל חיפה תפגוש את פ"ת, אשדוד ובית"ר ביום ראשון. כל הפרטים על מפגשי המחזור ה-15 בכתבה לפניכם

המחזור הקרוב ייצא לדרך עם ארבעת משחקי השבת, ביום ראשון יתקיימו שני משחקי ההשלמה ובמסגרת המשחק המרכזי ייפגשו הפועל ב"ש ומכבי חיפה. 

בשעה 16:00 ייצא לדרך המשחק הראשון של המחזור: הפועל עכו תארח את מכבי נתניה. הכחולים נמצאים במקום האחרון בטבלה עם שש נקודות בלבד ולאחר חמישה הפסדים רצופים. האורחים יגיעו למפגש במצב רוח מרומם לאחר הניצחון בשבוע שעבר נגד הפועל ב"ש.

בהמשך השבת ייפגשו בני יהודה ת"א והפועל אשקלון. שחקניו של יוסי אבוקסיס נמצאים בתקופה נהדרת עם שלושה ניצחונות רצופים. האורחת, בניגוד מוחלט ליריבתה, לא הצליחה לנצח בתשעת משחקיה האחרונים ונמצאת במרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

בנוסף תארח הפועל חיפה את מכבי פתח תקווה. המארחת, שעד לפני שני מחזורים הייתה בפסגת הטבלה, רוצה לייצר רצף ניצחונות ולשוב למקום הראשון כשהפער עומד על נקודה אחת בלבד. המלאבסים, עם שלוש תוצאות תיקו רצופות, יצטרכו לאסוף נקודות ולהתרחק מהתחתית הקרובה.

בשעה 20:30 תארח מכבי תל אביב את הפועל קרית שמונה למשחק האחרון של השבת. הצהובים חזרו לעצמם לאחרונה עם ניצחון חוץ על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר וזכייה בגביע הטוטו על חשבון הפועל באר שבע. הצפוניים איבדו גובה בטבלה לאחר ההפסד במחזור האחרון ועדיין לא נראים יציבים בליגה.

ביום ראשון בשעה 19:00 יתחיל המשחק בין הפועל רעננה לבני סכנין. המארחים לקחו את שלוש הנקודות בשבוע שעבר והצליחו לברוח מהקו האדום. בדומה ליריבתה, גם סכנין ניצחה במחזור האחרון לאחר שהצליחה לחזור מפיגור נגד הפועל עכו.

בהמשך היום תארח מ.ס.ע אשדוד את בית"ר ירושלים. האשדודים לא הצליחו לנצח בששת משחקיהם האחרונים, ויהיו חייבים לצבור נקודות על מנת לעלות מעל הקו האדום. הירושלמים, למרות הפסדם במחזור האחרון, נמצאים במקום השלישי בטבלה במרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה.

במסגרת המשחק המרכזי תארח הפועל באר שבע את מכבי חיפה. האלופה הפסידה במחזור האחרון למכבי נתניה (הפסדה השני העונה), ותרצה לשמור על הפסגה ועל מבצר טוטו טרנר שעדיין לא ראה הפסד בליגה. הירוקים עדיין לא חזרו לעצמם ולא הצליחו לנצח בארבעת המשחקים האחרונים. כזכור, החיפאים ניצחו את האלופה בסיבוב הראשון בתוצאה 1:3, ניצחון בטרנר עשוי להפוך לטובה את העונה מבחינתם.

תמונה ראשית: עודד קרני

הוסיפו תגובה