לקראת המחזור ה-14 בליגה הלאומית, שבעה משחקים בשישי

האדומים ינסו להישאר מושלמים בעידן רפואה, כפ"ס תנסה לחזור לעצמה, קטמון רוצה צמרת

מחר ייחל המחזור ה-14 בליגה הלאומית עם שבעה משחקים בשעה 15:00, משחק נוסף יושלם בשני בשעה 19:00. כל הפרטים לקראת המפגשים לפניכם:

הפועל נצרת עילית תארח את הפועל קטמון י-ם בשעה 15:00. המארחים ספגו הפסד כואב בשבוע שעבר, 4:1 להפועל ת"א, ויעמדו במשימה קשה נגד הירושלמים שלהם ארבעה ניצחונות רצופים.

במקביל תארח הפועל רמת גן את הפועל תל אביב. האורדונים ניצחו במשחק הליגה האחרון שלהם, אך עדיין לא נראים טוב בליגה עם 13 נקודות בלבד ובמרחק שתי נקודות מהקו האדום. התל אביבים חזרו להרשים עם ארבעה ניצחונות רצופים מאז מונה המאמן החדש, קובי רפואה, בנוסף לתפיסת המקום הראשון בטבלה.

הפועל ניר רמה"ש תארח את הפועל כפר סבא. המארחת נמצאת במקום השביעי בטבלה ותרצה לחזור ולנצח לאחר שני הפסדים רצופים. הירוקים ניצחו במחזור האחרון לאחר שלושה הפסדים ויהיו חייבים להמשיך ביכולת הטובה למען מאבקי העלייה לליגת העל.

בנוסף ייפגשו הפועל פתח תקווה ועירוני נשר. המארחים לא ניצחו בשני משחקיהם האחרונים ונמצאים כרגע במקום העשירי בטבלה. האורחים ממוקמים בתחתית הטבלה במקום אחד לפני האחרון עם שש נקודות בלבד וניצחון ליגה בודד העונה.

הפועל ראשון לציון תארח באצטדיון הברפלד את מכבי אחי נצרת. הכתומים לא הצליחו לנצח בשני המשחקים האחרונים, אך נמצאים במקום החמישי בטבלה עם 23 נקודות ובמרחק חמש נקודות מהמקום המוביל לליגת העל. הירוקים מנצרת סיימו בחלוקת נקודות במשחקם האחרון, ניצחון במחזור הקרוב עשוי להחזיר אותם לצמרת.

הפועל בני לוד תארח את הפועל עפולה. המארחים ניצחו 2:4 במחזור האחרון, אך עדיין צמודים לחלק התחתון שרק נקודה אחת מפרידה מהקו האדום. האורחים הכחולים נמצאים בתקופה מצוינת עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים בנוסף לזכייה בגמר גביע הטוטו.

משחק נוסף בשישי יפגיש את בית"ר ת"א רמלה ומכבי הרצליה. המארחת לא הצליחה לנצח במשחקה האחרון, אך עדיין נמצאת בחלק העליון של הטבלה כשבכיסה 22 נקודות. האורחת נועלת את טבלת ליגת העל עם ניצחון ליגה בודד העונה ובנוסף מאמנה, משה סיני, הודיע על התפטרותו לאחר ההפסד במחזור האחרון.

ביום שני יתקיים משחק הנעילה של המחזור בין הפועל חדרה להפועל מרמורק רחובות. המארחים השיגו שני נצחונות ושתי תוצאות תיקו בארבעת המשחקים האחרונים. האורחים הפסידו בשלושת המחזורים האחרונים ונמצאים מתחת לקו האדום עם 11 נקודות.

 

 

הוסיפו תגובה