ב"ש חזרה מפיגור לניצחון על רעננה, 0:4 להפועל חיפה

האלופה השלימה מהפך בדרך ל-1:3. שלושער מרשים לתורג'מן בעוד הצגה של מוליכת הטבלה

פגרת הנבחרת מאחורינו, אחרי החגים כבר כאן והמחזור השביעי בליגת העל יצא הערב לדרך עם ארבעה משחקים.

באצטדיון המושבה סיפקו מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה משחק מעניין בדרך לתיקו 2:2. לידור כהן ומנור סולומון העניקו למארחת יתרון מבטיח, אבל ניקיטה רוקאביצה ורועי קהת החזירו את הירוקים לעניינים וקבעו חלוקת נקודות. החיפאית השנייה, הפועל, ממשיכה לככב והפעם על חשבון הפועל עכו. שחקניו של ניר קלינגר הביסו 0:4 עם שלושער מרשים של אלון תורג'מן ועוד אחד של חנן ממן לפני הסיום, כאשר הפער מהמקום השני עומד (לפחות זמנית) על 6 נקודות.

מ.ס.ע אשדוד והפועל אשקלון נפרדו בתיקו 1:1 באצטדיון ה-י"א. מאוריסיו קורדיירו כבש ראשון לזכות האורחת, ג'וסיף איבנצ'יץ' איזן בדקה ה-74 וכעבור שתי דקות הורחק טל איילה בכרטיס אדום. אשדוד נותרה בלי ניצחון מתחילת העונה, עבור אשקלון היה זה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד.

הפועל רעננה חלמה להשיג ניצחון בכורה דווקא על חשבון האלופה, הפועל באר שבע, ובדקה ה-58 בנתניה שמעון אבוחצירה קירב אותה לעבר היעד עם שער יתרון מפתיע – אבל ההמשך היה שייך לאורחת. איסק קוואנקה כבש את השוויון בדקה ה-78, 5 דקות לאחר מכן אמיר חלאיילה השלים מהפך ובדקה ה-87 ג'ון אוגו סגר עניין – 1:3 דרמטי לבאר שבע, שחוזרת למסלול הניצחונות.

הסיכומים לפניכם:

 

צילום: אסף הופמן, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה