נתניה ואשקלון חגגו, 1:1 בין הפועל חיפה לב"ש

נתניה ניצחה 0:3 את אשדוד, אשקלון גברה על רעננה באותה תוצאה. האלופה לא הצליחה להנחיל להפועל חיפה הפסד בכורה

המחזור החמישי בליגת העל יצא הערב לדרך עם ארבעה משחקים.

המשחק שפתח את השבת הסתיים ללא הכרעה בין הפועל עכו לבני יהודה תל אביב. דובב גבאי כבש לזכות הכתומים כבר אחרי 10 דקות, אבל בן אז'ובל השווה בדקה ה-25. התוצאה נשמרה עד לסיום, כאשר שחקניו של יוסי אבוקסיס סגרו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. עכו, שהחמיצה מספר מצבים במחצית השנייה, עם תוצאת תיקו שנייה מתחילת העונה.

הפועל אשקלון חגגה בדרך ל-0:3 מרשים על הפועל רעננה. גודנס אג'אי כבש ראשון בדקה ה-46, מירקו אורמוש הכפיל בפנדל מדוייק בדקה ה-62 ובדקה ה-71 הוא השלים צמד בדרך ל-3 נקודות יקרות וניצחון שני ברציפות. רעננה נשארת שבוע נוסף מתחת לקו האדום עם ארבעה הפסדים מחמישה משחקים.

גם מכבי נתניה ממשיכה לככב, בראשותו של דיא סבע. השחקן המוכשר, שנמצא בכושר שיא בשבועות האחרונים, כבש צמד (53' ו-64'), ויחד עם שער נוסף של אלחסאן קייטה ניצחו הצהובים 0:3 את אשדוד. המארחת ב-י"א שוב הציגה יכולת חלשה ונשארה במקום האחרון.

הפועל חיפה אירחה את הפועל באר שבע אחרי ה-3:3 הדרמטי נגד בית"ר ירושלים בטדי, שקטע רצף של ארבעה ניצחונות רצופים. מנגד, האלופה הגיעה למשחק עם 6 נקודות משני המשחקים האחרונים. כבר בדקה הרביעית ניצל תומאש פקהארט טעות בהגנת המארחת והעניק לב"ש יתרון מוקדם. בדקה ה-62 חנן ממן החזיר את הפועל חיפה לעניינים עם שער שוויון בבעיטה חופשית מושלמת. התוצאה נשמרה עד לסיום, שחקניו של קלינגר עדיין ללא הפסד מתחילת העונה.

חלוקת נקודות. ראש בראש בין הפועל חיפה להפועל ב"ש, הערב בסמי עופר (צילום: רמי כהן שמאלי, אתר "ישראל ספורט").

הוסיפו תגובה