0:2 לכפ"ס על ר"ג, ניצחון דרמטי למרמורק

עונת 17/18 בלאומית יצאה לדרך עם חמישה משחקים במסגרת המחזור הראשון

יצאנו לדרך: עונת 2017/18 החלה עם משחקי המחזור הראשון במסגרת הליגה הלאומית. בחמישה משחקים נשמעה שריקת הפתיחה של העונה, כאשר השלושה הנוספים יושלמו ביום שני.

הפועל כפר סבא, היורדת הטרייה מליגת העל, פתחה ברגל ימין עם ניצחון 0:2 על הפועל רמת גן אסי. עומר פדידה כבש בפנדל בדקה ה-38 ויהב אפריאט הכפיל בדקה ה-62 בדרך לניצחון בכורה של מסאי דגו על הקווים. מנגד, העולה החדשה מליגה א', הפועל חדרה, הפסידה 2:1 בביתה להפועל ניר רמת השרון. האורחים עלו ליתרון מהיר עם שני שערים בתוך שתי דקות של בן בן יאיר (7') וגל מאיו בפנדל (9'), ובדקה ה-22 ספגה חדרה מכה נוספת עם הרחקתו של עלי חטיב בכרטיס אדום. בדקה ה-45 אסי גומה כבש מהנקודה הלבנה וצימק ל-2:1, ובתוספת הזמן פאדי זידאן קבע את תוצאת המשחק – 1:3 לרמת השרון שחוגגת ניצחון ראשון.

באצטדיון המושבה ניצחה הפועל פתח תקוה 0:1 את הפועל קטמון ירושלים. במשך 80 דקות חיכו האוהדים ביציעים לרעידתה של הרשת, ואז זה קרה: אדריאן רוצ'ט הוותיק כבש והעניק לפתח תקוה ניצחון במחזור הפתיחה. במקביל, הפועל עפולה ניצחה 0:2 את מכבי הרצליה. שערים של עמית מזרחי בדקה ה-55 ופנדל מדוייק של יובל שאוט 8 דקות לסיום הובילו ל-3 נקודות ראשונות לזכות בני בן זקן. 

במשחק החמישי והאחרון של היום השיגה העולה הנוספת, הפועל מרמורק רחובות, ניצחון דרמטי ומתוק על הפועל נצרת עילית – 0:1 בדקה ה-90. עידן שריקי כבש בנגיחה והקפיץ את אוהדי הקבוצה האורחת באצטדיון בעכו.

הוסיפו תגובה