מנהלת הליגות לכדורגל מאמצת את עמותת אביב לניצולי השואה

משחקי המחזור הקרוב בליגת העל יפתחו בטקסי הוקרה לניצולי השואה, לקראת אירועי יום הזיכרון

לקראת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה אשר יתקיימו ביום ראשון הקרוב ובמסגרת פרויקט "יחד, ליגת העל למען הקהילה", בו מאמצת מנהלת הליגות לכדורגל עמותות הפועלות למען הקהילה במטרה לעודד מעורבות חברתית ולהביא להגברת המודעות הציבורית, אנו גאים לאמץ את עמותת "אביב לניצולי השואה".

עמותת אביב פועלת במטרה להבטיח את מיצוי זכויותיהם של ניצולי השואה בישראל. העמותה מעניקה יעוץ וליווי אישי לניצולי השואה ולבני משפחותיהם במטרה לסייע ולקבל את הזכויות המגיעות להם על פי חוק ובכך להבטיח שיפור משמעותי במצבם הכלכלי ובאורח חייהם.

במסגרת שיתוף הפעולה, משחקי הכדורגל של המחזור הקרוב, שיתקיימו ביום שבת (22.04) ושני (24.04), ייפתחו בטקס הוקרה לניצולי השואה כאשר שחקני הקבוצות והשופטים יעלו עם חולצות ייחודיות במסגרת הפעילות, הקפטנים יעלו מלווים בניצולי שואה ובמשחק המרכזי אף יעלו שחקני שתי הקבוצות מלווים עם 22 ניצולים. כמו כן, יאחזו השחקנים שלטים שחורים הנושאים מספר לבן לאות ציון והזדהות עם ניצולי השואה בעוד הכרוז יישא טקסט ייחודי ותוענק תשורה לניצולים על ידי השחקנים.

במשחק המרכזי יעלו שחקני שתי הקבוצות עם כפפה צהובה על ידם השמאלית. כף יד זו מהווה אזכור לשואה והינה חלק מקמפיין של העמותה "נותנים יד לניצולי השואה".

במרבית המגרשים ישולב סרטון על גבי השילוט האלקטרוני המזמין את הקהל לתרום לעמותה ועל גבי המסך באצטדיון יוקרן סרטון של העמותה שעולה בימים אלו לפרסום במדיות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה.

ניר ינקלביץ, משנה למנכ"ל מנהלת הליגות: מנהלת הליגות וקבוצות ליגת העל רואות כזכות גדולה ואף כחובה את האפשרות לקדם ולחשוף את הפעילויות המבורכות של עמותת אביב הפועלת למען מיצוי זכויותיהם של ניצולי השואה. אנו שמחים על ההזדמנות שנפלה בחלקנו לתרום את תרומתנו הצנועה לקידום המודעות לניצולים וחשיפת העמותה בשבוע בו מצוין בישראל יום השואה והגבורה. אנו מקווים שניצולי השואה שיתארחו באצטדיונים ויתלוו לשחקנים יהנו מהחוויה ויעודדו את הציבור לתרום לפעילות הכל כך חשובה של העמותה".

עו"ד אביבה סילברמן, מנכ"לית עמותת אביב לניצולי השואה: "אנו מודים ונרגשים על בחירת מנהלת הליגות בעמותת אביב לניצולי השואה, לשיתוף פעולה ייחודי אשר משלב את ניצולי השואה בלב ההווי הישראלי – מגרש הכדורגל, וכל זאת על מנת להעלות מודעות ציבורית לזכויותיהם של ניצולי השואה. עמותת אביב לניצולי השואה הוקמה לפני עשור במטרה להבטיח את מיצוי זכויותיהם של ניצולי השואה בישראל. העמותה פועלת להפצת והנגשת המידע בנושא זכויות ניצולי השואה בכל דרך אפשרית, לצד הנגשת הסיוע האישי לכל ניצול שואה במיצוי ומימוש זכויותיו בארץ ובחו"ל, ללא תשלום. מימושן של הזכויות יכול להוות עבור ניצול השואה את ההבדל בין עוני ובין חיים בכבוד. זוהי החובה המוסרית שלנו, לאפשר להם חיים בכבוד".

את העבר זוכרים. את ההווה חיים. נותנים יד לניצולי השואה.

הוסיפו תגובה