בשישי: המחזור האחרון בלאומית לפני הפלייאוף

המחזור ה-30 בליגה הלאומית ייצא לדרך עם כל שמונת המשחקים ביום שישי - הפירוט בכתבה שלפניכם

המחזור האחרון של העונה הסדירה בליגה הלאומית ייצא לדרך ביום שישי הקרוב. כל המשחקים ייערכו בשעה אחידה (16:00), במסגרות המאבקים על מיקומי הפלייאוף.

בחלק העליון תנסה הפועל עכו לשמור על מקומה בפסגה כשתארח את בית"ר תל אביב מהמקום החמישי. האורחים הבטיחו את מקומם בין שמונה הראשונות וינסו לשפר מיקום. במקביל מכבי נתניה, המרוחקת נקודה אחת בלבד מהפועל עכו, תתארח באצטדיון הברפלד נגד הפועל ראשון לציון. נתניה, שחזרה בשבוע שעבר למסלול הניצחונות עם 0:4 מרשים על הפועל קטמון ירושלים, מקווה לסיים את העונה הסדירה בפסגה. ראשל"צ מרוחקת שתי נקודות מהמקום השמיני ותנסה לנצח על מנת לשמור לעצמה סיכוי להתברג בפלייאוף העליון.

הפועל רמת גן אסי, שעדיין חולמת על העלייה (במרחק 4 נקודות מנתניה), תפגוש את מכבי הרצליה, לה סיכוי קלוש להיות בפלייאוף העליון. הפועל קטמון ירושלים תנסה להתאושש מהתבוסה לנתניה ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף כשתפגוש את הקבוצה שמקדימה אותה בנקודה – מכבי אחי נצרת. הפועל בני לוד רכבת, שכרגע ממוקמת תשיעית בטבלה, תתארח בנס ציונה נגד מכבי שעריים רחובות. שעריים, עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד, תנסה להמשיך במומנטום ולצבור נקודות קריטיות שיסייעו לה במסגרת המאבק בתחתית. קבוצה נוספת שקרובה לקו האדום, הפועל ניר רמת השרון, תתארח במושבה נגד הפועל פתח תקוה במטרה לברוח מהתחתית. 

קרב תחתית מרתק יפגיש את הפועל נצרת עילית ועירוני נשר. נצרת עילית ניצבת במקום ה-14 (שמוביל בסיום העונה למבחנים), במרחק של שלוש נקודות מנשר שבמקום ה-33. האחרונה בטבלה, הפועל ירושלים, תנסה להתאושש משני הפסדים רצופים כשתפגוש את הפועל עפולה. גם עפולה חייבת ניצחון כדי לשמור על מקומה בפלייאוף העליון. 

הוסיפו תגובה